Galvenie pienākumi:
- Personāla lietvedības dokumentu sagatavošana, noformēšana un kārtošana atbilstoši normatīvajiem aktiem;
- Personāla datu ievade un aktualizēšanu elektroniskajās sistēmās;
- Līdzdalība personāla apmācību, attīstības un novērtēšanas procesos;
- Konsultāciju sniegšana darbiniekiem personāla jautājumos;
- Dalība uzņēmuma personāla vadības procesos.
Mēs piedāvājam:
- Interesantu un stabilu darba vietu stabilā un vadošā uzņēmumā savā nozarē;
- Atalgojumu 1500,00 – 1750,00 EUR/mēnesī (pirms nodokļu nomaksas);
- Nelaimes gadījumu apdrošināšanu, veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika);
- Darba laiku darba dienās no 8:00 – 17:00, piektdienās ar darba laiku līdz plkst.: 16:00;
- Kvalifikācijas celšanas kursus un apmācības;
- Kopābūšanas pasākumus;
- Būt daļai no lieliskas komandas, strādājot ar draudzīgiem, atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem.
Mēs sagaidām:
- Pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību cilvēkresursu/personāla vadībā, vai radniecīgā nozarē (tiesību zinātnes, uzņēmējdarbība, administratīvā pārvalde);
- Vismaz 2 gadu praktisko darba pieredzi specialitātē;
- Iepriekšējo darba pieredze personāla lietvedības organizēšanā un darba tiesību aktu piemērošanā;
- Spēju ātri reaģēt problēmsituācijās un savlaicīgi pieņemt nepieciešamos lēmumus;
- Labas iemaņas darbā ar MS Office programmām, vēlama pieredze darbā ar MS Dynamics AX (Axapta);
- Labas komunikācijas prasmes, precizitāti, augstu atbildības sajūtu;
- Labas latviešu valodas zināšanas (runā un rakstos), angļu vai krievu valodas zināšanas (saziņai ar darbiniekiem un Akola group kolēģiem Lietuvā).
Tālrunis uzziņām: +371 27074899