Galvenie darba pienākumi:
- Asistēt ikdienas darbā lielo klientu vadītājam;
- Veikt klientu rēķinu apstrādi, administrēšanu un kontroli;
- Apkopot un analizēt tirdzniecības rezultātus, sagatavot un sniegt atskaites;
- Sekot līdzi kopējā tirgus tendencēm un izmaiņām;
- Veikt datu ievadi un kontroli par plānotajām un apstiprinātajām akcijas precēm;
- Sadarboties ar esošajiem klientiem un iesaistīt jaunus klientus piesaistē.
Mēs sagaidām:
- Vēlama augstākā izglītība, ekonomikā vai uzņēmējdarbības vadībā;
- Vēlama vismaz 2 gadu sekmīga darba pieredze pārdošanas menedžera amatā;
- Pārdošanas pieredzi ātrās aprites preču segmentā (vēlams pārtikas nozarē);
- Pieredzi pārdošanas procesu organizācijā;
- Prasmes analizēt informāciju un rast efektīvus risinājumus;
- Spēju ātri reaģēt problēmsituācijās un savlaicīgi pieņemt nepieciešamos lēmumus;
- Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas (saziņai ar klientiem, sadarbības partneriem un dalībai dažādās starptautiskās izstādēs);
- Labas zināšanas un prasmes darbam ar MS Windows, MS Office (Outlook, Excel).
Mēs piedāvājam:
- Dinamisku un atbildīgu darbu atpazīstamā uzņēmumā;
- Iespēja strādāt profesionāļu komandā ar nozares speciālistiem;
- Atalgojumu 1400,00 EUR/mēnesī (pirms nodokļu nomaksas);
- Darba laiku darba dienās no 8:00 – 17:00, piektdienās attālināti ar darba laiku līdz plkst.: 16:00;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
- Nelaimes gadījumu apdrošināšanu, uzsākot darba attiecības;
- Pabalstu nozīmīgos dzīves gadījumos.
Tālrunis uzziņām: +371 27074899